Вікторія Телетьєн - Натура in. та ex.

З 26 липня у місті Львові в галереї "Щось Цікаве" відбудеться відкриття виставки  Вікторії Телетьєн - Натура in. та ex. Виставка складається з натюрмортів та пейзажів, що охоплює період 2007 - 2013 рік. Міста, будинки, вулиці, кімнати, квартири, балкони, предмети побуту ─ все що оточувало мене всередині (interior) і зовні (exterior), все, що зробило на мене вплив за час становлення, як художника і людини. 
Картини різні за виконанням і можна простежити, як я змiнювала свій підхід у роботі над картинами: використовувала нові матеріали, експериментувала з колажем, вводила елементи сюрреалізму. Ці прийоми, я надалі використовувала в більш довгострокових роботах та проектах.

Я харківський художник. З'явилася на світ в 1986 році в Донецьку. У 6-му класі вчитель малювання переконала мене, що я буду художником. Я повірила і пішла вчитися в художню школу, після продовжила навчатися в ДХУ на відділенні кераміки. У 2006 році вступила до ХДАДМ (відділення Монументального Живопису). З 2011 року працюю в майстерні Пушкінськiй в'їзд. Працюю в техніці живопис, графіка, колаж. Займаюся фотографією стріт-артом, ленд-артом, сценографією для театральних постановок.

Персональні та основні виставки:

- 2009 р. Виставка портретів «Я дивлюся на людей», галерея Академія, Харків;
- 2010 р. виставка «Сarpe Martius! (Лат.) Лови березень!» ,галерея «Маестро», Харків;
- 2011 р."Art Eastern Europe" Kunstausstellung Altstadthalle, Зуг, Швейцарія, з серією «Мій Дім»;
- Виставка в арт-підвалі Муніципальної галереї, з серією «Смерть і пригоди Ефро», спільно з Денисом Коіном;
- 2012 р. Виставка «Полювання на Лис», в International House, Харків.
Виставка з серією «Сплав» з майстернею «Пушкінський в'їзд» в International House, Харків.

Контакти: teletenV@yandex.ru
http://teleten.artnow.ru/
www.facebook.com/viktoriia.teletien



Виставка триватиме до 23 серпня.
Контакти:
Львів, арт-центр "Щось Цікаве"
Площа Ринок 13
0678369931
https://www.facebook.com/somein13
http://vk.com/somein13




1 комментарий:

  1. З 26 липня у місті Львові в галереї "Щось Цікаве" відбудеться відкриття виставки Вікторії Телетьєн - Натура in. та ex. Виставка складається з натюрмортів та пейзажів, що охоплює період 2007 - 2013 рік.

    ОтветитьУдалить